torsdag 27 november 2008

Dagens shopping!

Var in på butiken IEMS idag och handlade pläden som jag hade sett på Bloominghome.se för ett tag sedan. Nu äntligen! Väntar nu bara på min Howard schäslong som ska komma i nästa vecka, sen ska jag ligga där och bara mysa med pläden och en glas rött! hahahahahahaE's julstjärna plockade jag ner från vinden ikväll och den står i vårt sovrum just nu. Ville inte in i hennes rum och stöka när hon sover. Vi håller på och förbereder lite adventspyssel eftersom vi åker bort och kommer hem på söndag. Skönt att ha allt det gjort.

Hittade även en söt krans i formen av ett hjärta med massor av glitter på, så klart! Den hänger just nu på spiselkroken men får hitta en annan plats sen när jag gör min årliga julkrans.

Sen hittade jag två fina vita julstjärnor. Helst vill jag ha helt släta i vitt men jag har liksom inte haft tid att leta efter dem här i Göteborg den här veckan så jag fick köpa dessa två. Men de blir säkert superfina för de hade dem upphängda i butiken med lampa i å jag gillade dem direkt!

2 kommentarer:

Ann sa...

Våra vänner bor snett emot IEMS så jag skall kolla in pläden nästa gång vi är där o hälsar på.
Kan ju dröja för vi åker mest till bygghandel ju;)

Superfin pläd förresten!

kram

"M" sa...

Ja kolla in dem. Såg att Lagerhaus hade en variant på pläd oxå, tunnare dock, å billigare, 399 kr.