söndag 23 november 2008

Hehehehe..min konstnärliga ådra..

" Témugg"
"Godisskål"

"Mjölkanna" med texten Made by love..hahaha...fast det heter Made with love..


Vad säger ni om mina små verk som vi fick till jobbet i fredags? Hahahaha. Skålen med hjärtat har jag gjort med den s.k tekniken "tummning", man trycker alltså en skål el. liknade med hjälp av tummarna. De andra två har jag drejat! Helt ok för att vara första gången i alla fall! För er som inte följt bloggen så kan jag berätta att jag var iväg på minikonferens med min avdelning och då hade de ordnat så att vi skulle få pröva drejning.

2 kommentarer:

Lotten sa...

Ja men se där! Dom var ju inte så dumma! Jag är såå sugen på att ta en sådan där helgkurs med drejning.... jag har ju såå många ideér som jag skulle vilja förverkliga!

Ha en skön dag i kylan!
Kram Lotten

"M" sa...

Tack! :-) Hoppas du kommer iväg på drejning för det var verkligen superkul OCH svårt! Det lär nog bli fler gånger. Låter spännande med dina idéer som du har! Hoppas vi får se dem i din blogg framöver!

Kram kram