onsdag 19 november 2008

Dagens shopping!

Sprang in på HM efter jobbet idag för att köpa ännu en mössa till E som hon ska ha på dagis. Hon klagar nämligen på att den andra inte täcker hennes öron! Jo då, noga ska det vara! :-) Så jag hittade en som jag tror ska passa den lilla damen. Sprang även på en liten reahörna och hittade en jacka till E för 198 kr! Som hittat! I ett tidigare inlägg skrev jag om en jacka som jag inte hade sett någonstans utan bara hade en bild i huvudet av och nu hittade jag en på HM, närmare än jag trodde alltså! :-) Hade velat ha den liiite längre och med tvestjärt där bak, men den blir kanon på henne. Köpte storlek 3-4 år och den är liite lång i ärmarna men för övrigt sitter den faktiskt bra. När hon fick syn på mössan tjöt hon av glädje och och räknade upp namn på tjejer på dagis som hade likadana! Hahahahahahahaha

Inga kommentarer: