torsdag 13 november 2008

Dagisfoto

"-Mamma, har du sett mitt pass?" E på Krabis flygplats i Thailand april 2008.

I morgon ska E ta dagisfoto! Förra höstens bilder blev så himla bra så jag hoppas att hon återigen är på gott humör! hahaha, men det där kan man ju aldrig veta med de små!

Ikväll var hon så himla rolig. Vi hade läst saga och släckt lampan och hon ligger bakom min rygg med benen uppe på mig och sover INTE. Helt plötsligt hör jag hur hon snusar i mitt hår högt och jag börjar skratta. Då gör hon det igen och jag kan inte hålla mig så klart. Då sätter hon sig upp och kikar fram över min axel och säger "allvarligt!" Att jag inte dog! Skrattade så jag nästan ramlade ur sängen! Hon är inte ens 2 ½ år och säger "allvarligt" som vilken tonåring som helst!! Hahahahahahahahahahahahahahahahah Love!!

Inga kommentarer: