söndag 23 november 2008

Julklappstips!

I eftermiddags var vi iväg på 4-årskalas och hade köpte en mängd presenter, bl.a Råttfällan! Kommer ni ihåg det? Sist jag spelade det var nog för ca 30 år sedan, på lekis! Nu hittade jag det på Toy's R Us och det gjorde succé på kalaset...hos oss föräldrar! hahahahahaha. ALLA ville spela och minnas sitt dagis/förskola/lekis, superskoj hade vi! Kan verkligen rekommendera det! Vi ska definitivt köpa ett till E i julklapp. Perfekt att ta med sig på resor och alla, nästan oavsett ålder, kan spela!

2 kommentarer:

Lotten sa...

Mmm det spelet är en klassiker! Min stora kille älskar att spela råttfällan ;-) Jag tror att jag köpte min på ILKAs julaffär här i Göteborg.

Kram Lotten

"M" sa...

Kul att ni oxå har det! Jag hade helt glömt bort det förrän nu och det är ju verkligen jätteroligt att spela! Kram