onsdag 2 januari 2008

Planer för 2008..?


Tja, först och främst måste vi ta tag i E's sovrum. Vi måste tänka om redan nu, för den lilla rackaren vill inte sova i sin spjälsäng längre(och har inte gjort det på säkert en månad) och vi har väl oss själva att skylla för det är enklast att lägga henne mellan oss på en gång, istället för att gå upp efter några timmar och försöka få henne att lägga sig ner igen i hennes egen säng. Sen tror jag oxå att hon klarar av att ta sig över den höga kanten och då är det dags om något att byta till vanlig säng. Hon har redan en vanlig säng i sitt rum(min gamla men helt Ok säng på 1,20) en rätt låg modell som vi ska försöka få henne att somna i istället MED någon form av skydd så att hon inte rullar ner på golvet och slår sig samt med en nattlampa så att hon ser när hon går in till oss..jo, jag är helt säker på att hon kommer att tassa in till oss! Hahaha.

Sen vet jag inte vad vi ska göra med skötbordet, hon är fortfarande jätteduktig när vi lägger upp henne så för den sakens skull så kan det vara kvar, det tar sådan plats bara känner jag...Nåja, det löser sig det med.

Den andra som ligger rätt nära är vår Thailandsresa på 4 veckor som vi påbörjar i mars, ska bli sååå skönt!

Lite annan renovering lär det väl bli, vårt sovrum bara MÅSTE jag ta tag i!

För min egen del har jag rätt mycket jobb framöver...blev ju befodrad(usch, säger man så nu för tiden?) för några månader sedan och det innebär mer ansvar, så resan blir en skön paus från allt det.

Jag hoppas 2008 blir ett fantastiskt år med massor av spännande upplevelser, vänner, resor, god mat och underbara stunder med min älskade lilla familj! JAG ÄLSKAR ER!

Inga kommentarer: