onsdag 23 januari 2008

Dagen


Idag har det varit ett riktigt trist väder här i Göteborg. Regn och blåst! Då fick det bli soppa till lunch idag. Hittade ett ställe som serverade champinjonsoppa och det passade oss perfekt. Vi var tre st som drog ut i regnet och hann t.o.m att prova kläder i en butik på väg tillbaka till kontoret.

Men var det gör det att det regnar när man kan få massage på arbetstid! Jo faktiskt. Vårt jobb anlitar en massör 1-2 dagar i månaden som kommer och masserar våra ryggar och idag hade jag bokat in en halvtimme. Så gott! Man blir ju lite groggy efteråt, men det gjorde inte så mycket för idag var jag tvungen att smita lite tidigare för sambon är iväg på tjänsteresa och jag skulle hämta E på dagis..

(Nu hade jag tänkt att hitta en bra bild på massage på Google, men ändrar mig när jag inser vilka konstiga bilder jag kan få upp! Hahahahahha)

Inga kommentarer: