söndag 6 januari 2008

Idag hände det...!


E fick sitt första riktiga "jag-vill-ha-anfall" inne på ICA ikväll! Vi gick förbi plockgodiset och det gick jättebra, tills hon får se de fina cerisa plockspadarna! Herregud, kunde faktiskt inte hålla mig för skratt för nu stod jag ju där, men en liten E som var helt hysterisk och vid PLOCKGODISET! Folk som såg oss tänkte nog; "men hur smart var det då, att gå förbi plockgodiset?" Ja, inte så smart kanske, men nu blev det så och lika bra att E lär sig nu medans hon är så liten att det blir absolut inget godis när vi går förbi där. Men då måste jag ju erkänna att till saken hör ju att vi hade köpt kanelbullar till kvällsfikat och när vi stod där vid kassan och skulle betala med en hysteriskt gråtandes E så blev ju det så, ja vi gjorde det, vi tog fram en bulle! Hahahahahahahhaha Jag vet, jag är en hemsk mor! :-)

Inga kommentarer: