torsdag 24 januari 2008

Dagen

Längtar...

Har haft rätt mycket idag, ska ju till Norge igen i morgon, och då bara över dagen, IGEN! Det tar rätt hårt på kroppen att fara fram och tilbaka. Så i morgon kväll ska det faktiskt bli riktigt gott med tacos när jag kommer hem! Hahahahahaha

Igår kväll beställde jag faktiskt en massa kläder från HM, det dyker väl upp i nästa vecka. Först och främst kläder till Thailand. Behöver en massa linnen oxå inför resan men de vill jag helst känna på innan jag köper så de får jag jaga på stan istället. Undrar när de får in sommarkläderna på barnavdelningen på HM?. E skulle behöva lite kläder inför resan hon med. Ja ja, det är ju ett tag kvar och tills dess har nog de flesta butikerna börjat fylla sina hyllor med härliga sommarfärger! Nu längtar jag såå mycket tills vi ska åka.......

Inga kommentarer: