onsdag 2 januari 2008

Nytt år!

Efter att ha ätit och druckit en hel del under kvällen lyckades vi ta oss ut och titta på fyrverkerierna runtomkring! Så fint! Blir lite nostalgisk vid 12 slaget, så mycket som hänt under det senaste året och nu har vi ett nytt spännande år framför oss!
E vaknade av alla dånande ljud och när jag väl var inne i rummet hade hon tagit sig ner från sängen och var jätteledsen, så jag slog en stor varm filt om henne och bar ut henne till oss andra och då blev ju allt genast mycket roligare! :-) Sen somnade hon vid 1 tiden....hahahaha
Vännerna gick vid 2 tiden och jag plockade undan och torkade av i köket, satte på en diskmaskin och gick och lade mig! Så skönt att ha allt sådant gjort när man vaknar efter en kväll med en hel del skumpa, vin och drinkar. E vaknade lite senare hon oxå och jag gjorde brunch till oss alla, ägg, pannkakor och annat smått och gott. Sen tog vi oss ut för att handla lite och hälsade på E's farmor och farfar och önskade dem god fortsättning. De (som alla andra tycker jag!) har varit rätt sjuka de senaste veckorna, förkylningar som avlöser varandra. Både min mamma och pappa fick influensan under vår julvecka där uppe och peppar, peppar, än så länge känner vi oss pigga!

Inga kommentarer: