onsdag 2 januari 2008

Nu är jag här igen!

E kikar ut från sitt nya lektält! Obs, det är inte hennes jättehand till vänster, utan mormors! haha
Oj, det blev en längre paus från mitt bloggande än jag hade tänkt mig. Har varit så himla mycket på kvällarna att tiden och orken inte räckt till, men nu är jag laddad igen!

Julen ja, den var lugn och skön. Vi firade den med min mamma och hennes sambo och vi hade det urmysigt. Jättegod mat och dryck och självklart mycket paket. Det mesta var ju till E och jag tror vi satt i 1 ½ timme och öppnade hennes paket! Varje gång jag(jo, Tomten hade vi på besök, men en viss liten dam tyckte inte att han var så snäll som alla säger så Tomten fick tacka för sig efter 5 min! Haha) läste "God Jul Ebba önskar!..längre hann jag inte, för hon förstod att paketet var till henne och tjöt till och sträckte ut armarna efter paket efter paket! Hahaha. Trots sin rädsla för Tomten så sa hon "tack" när han gick! Så söt!

E fick massor av fina saker, och mormor hade en överraskning på lut när vi kom till dem, hon hade nämligen sytt ett sådant där lektält som jag bloggat om tidigare! Blev så glad!

Endast 1 julklapp försvann med allt julklappspapper och det var en Pingufilm jag köpt till henne, den är spårlöst försvunnen och den kom tyvärr med när vi rensade golvet på papper. Ja ja!

Inga kommentarer: