torsdag 3 januari 2008

Dagen


I morse vaknade vi och var sååå trötta så jag bestämde mig för att ta en semester dag! Vi har inte gjort så mycket idag, jag och E. Tog en promenad i det kalla vädret, stannade på vägen vid en lekplats och E fick åka rutschkana innan vi fortsatte vår promenad. Sen gick vi hem och dansade till Peter Lemarcs senaste, den är riktigt mysig och E älskar att dansa just nu och speciellt när man lyfter upp henne och dansar med henne i famnen, då lägger hon sina små armar runt min hals och håller hårt hårt och så dansar vi runt runt! Efter vår dansövning gick vi över till matlagning och gjorde middag, thaimat fick det bli. Jag improviserade lite och det blev himla gott! Kycklinggryta med fisksås, lime, ostronsås och lite annat smått och gott, till det jasminris.


Vi satt och slötittade på TV i eftermiddag och såg reprisen av en underbar dokumentär om en kör i USA som bestod av äldre med en genomsnittsålder på 80! De sjöng låtar av Ramones, Coldplay osv, så bra. Tyvärr såg jag bara den sista kvarten av programmet.

Inga kommentarer: