torsdag 3 januari 2008

Ny serie!

Ikväll sände TV3 dubbelavsnitt av en ny serie, "Damages" som jag tror kan bli bra. Glenn Close har en av huvudrollerna och det var faktiskt ett tag sedan jag såg henne i någon produktion både på TV och filmduken. Se den, den började väldigt spännande ikväll i alla fall. Ted Danson("Skål") har även han en av huvudrollerna.

I morgon ska jag jobba igen och E ska vara hos sin farmor och farfar hela dagen. Ikväll har vi beslutat att till helgen ska vi plocka isär spjälsängen i hennes rum och ställa upp den på vinden. Lite vemodigt känns det. Känns som hon knappt har legat där, men hon är ju trots allt 1 ½ år så den större delen av hennes liv har hon ju faktiskt nyttjat den. Men som sagt, känns lite sorgligt varje gång jag packar ner något som hon har växt ur eller saker hon inte använder längre, liten tår i ögat får jag....

Sa till sambon att vi behåller hennes lilla dunkudde och täcke för "-de kan ju vi ha ett tag till, om vi åker bort, eller i bilen", allt för att inte skiljas från de sista sakerna från hennes säng! hahahha

Just nu ligger hon i den stora sängen i hennes rum. Hon har vaknat några gånger under kvällen och vi har gått in och fått henne att sova igen, så vi lär nog få trilskas med henne en tid framöver innan det funkar, eller så kommer det inte att funka och det är inte hela världen det med!


Den här boken skulle kanske vara något att läsa...

Inga kommentarer: