onsdag 16 januari 2008

Dagen

Igår orkade jag inte blogga, kände mig helkonstig hela dagen, nyste hela dagenoch blev värre och värre. På kvällen igår när jag kom hem kände jag mig trött, hade ont i huvudet och gick och lade mig rätt tidigt. Vaknade i natt av att E ropade "-mamma", gick in till henne och låg där i endast en halvtimme för helt plötsligt sätter hon sig upp och pekar in till vårt sovrum, "-vill du sova hos mamma och pappa", hon nickar, såklart! hahahaha. Så det var bara att knata in i vårt sovrum och lägga oss där i stället.

Vaknade i morse och kände mig riktigt krasslig - stannade hemma och det var sååå skönt att få släcka lampan efter att E och sambon lämnat hemmet och få sova några timmar till. Har vilat hela dagen och känner mig liiite bättre, planerar att gå till jobbet imorgon, ska ju även på makeup kursen i morgon kväll, bara jag blir bättre till i morgon!

Inga kommentarer: