tisdag 22 januari 2008

Dagen

Januaris bokpaket á 233 kr! De små "böckerna" innehåller klistermärken, den ena med bebisar från djurens värld och den andra är med kaniner, typ Beatrice Potter. Kan vara bra att ha! :-)

Idag har jag haft fullt upp! Telefonen har ringt hela tiden och jag har suttit som klistrad vid skärmen för att trixa med allt som måste göras den här veckan. Mycket att göra, men kul!

Var ut på lunchen och åt indiskt, perfekt med lite hot mat när vi idag faktiskt hade lite frost på marken. Trots det kalla vädret, solsken! Härligt!

Hämtade ut E's nya bokpaket som jag hade beställt. Som jag nämnt tidigare i min blogg så har jag beslutat mig för att avsluta E's medlemsskap i en bokklubb för jag tycker inte det är rimligt att betala 187 kr för EN bok. Så jag har tänkt att beställa böcker en gång i månaden för ca 200 kr och då kan kan blanda som jag själv vill. Vad min klubb heter? Tja, "E's Bästa"...eller nåt..haha

Inga kommentarer: