söndag 29 juni 2008

Promenad!

Dörrstopp från Åhléns som fungerade som ljushållare dagen till ära på soffbordet!

Efter att gästerna hade gått var E såå trött, hon var nog inte riktigt kry så hon och jag tog en nap på ca 1 ½ timme och efter det var hon mycket piggare. Efter all tårta, läsk och godis kände vi att det var dags för en härlig promenad i området så vi tog vagnen och begav oss ut. Vädret var precis lagom och vi kikade på hus och i affärer längs vägen. E träffade på en katt som hon kelade med och ville ta hem! :-) "-lille katt, lille katt, lille söta kattaaa" brukar E sjunga å nu fick hon träffa en supergo katt på promenad!


"-Snälla mamma, kan inte jag få ta med katten hem?"
"Gissa vad jag har bakom ryggen?"... "Jo, två underbaaara väskor som jag fick i födelsedagspresent och som jag bara var tvungen att ta med mig!"

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ha ha ha återigen ett tecken på vår lika smak. Jag har också den där grodan på vår entretrapp, såååå fin är den. En groda vid huset är bra karma :-) Kram Anna igen.

"M" sa...

:-) Vi har båda god smak då! hahaha
Ja, grodan är verkligen en favorit!