onsdag 11 juni 2008

Kurs

Har varit på kurs i två dagar i ämnet "Presentationsteknik" och det gick rätt bra! Fast det var ett scary moment - hålla ett föredrag medan man bli filmad och sedan skulle alla titta på det och ge synpunkter! Hualigen! Men det gick bra, hade inga speciella "tics" för mig som jag måste träna bort. Intressant ämne och svårt! Det har varit otroligt lärorikt och jag hoppas få använda det i mitt arbete framöver.
Vädret har varit jätteblåsigt de senaste dagarna - höll på att blåsa bort igår när jag klev av spårvagnen. Hoppas det fina vädret kommer tillbaka snart - man blir lätt bortskämd med 25-30 grader märker jag.....

I morgon åker jag upp till Oslo för möte på fredag morgon. Ska kika på nya operan och även äta middag där, ska bli supertrevligt! Har verkligen sett fram emot att få se den på nära håll, har bara åkt förbi tidigare.

Igår tittade vi på fotbollen - hade grannarna på besök och vi satt och skrek i soffan alla fyra - barnen sov sött! :-) Synd bara att min favvis, Mr Allbäck inte fick spela...han e la för go! :-)

2 kommentarer:

Snart tretti sa...

God tur til OSLO:):)

Jeg "heier" på Sverige i EM, siden Norge ikke er med:)

"M" sa...

Hej! Tack! Jag har haft ett toppendygn i Oslo, måste dit igen, fast privat å inte i jobbet!
Bra Grombaben - du är en klok tjej som hejar på Sverige, tack! hahahaha