fredag 13 juni 2008

Gårdagen

Jobbade halv dagen igår innan det var dags att åka till Oslo. Skulle ha morgonmöte i morse så då åkte jag redan igår istället för att åka iväg veeeery early today. Var framme vid 17 tiden och hade sällskap av två andra göteborgare som jobbar i samma projekt. Vi tog taxi upp till hotellet som visade sig ligga på Bogstadveien, shoppinggatan jag hört så mycket om! Vi checkade in, bytte om och sedan gick vi ner längs gatan, droppade in i olika affärer längds med gatan och jag hittade en jättesöt liten plånbok till E som jag givetvis köpte, mamma var ju på resa utomlands! Hahahaha

55 Nok på butiken Accessorize

Promenaden fortsatte och till slut var vi framme vid den nya vackra operan där våra norska kollegor hade bokat ett bord till oss. Vi hade sååå trevligt, god mat, otroligt god efterrätt och till det en flaska rött! Mätta och belåtna gick vi ut och tog en promenad upp på taket, fantastiskt! Vilken utsikt! I samband med mitt jobb så har jag sett en hel del av de planer man har för området runtomkring och det kommer att bli kanon om några år då allt är färdigt. I promise!

Lika vackert utanför som innanför. väl värt ett besök och jag har lyckats övertala sambon att till Oslo i sommar.

Inga kommentarer: