onsdag 18 juni 2008

Attans!!!

Markus Allbäck - min favvis i svenska fotbollslandslaget som aldrig får en fair chans, enligt mig, den stora fotbollsexperten...NOT! Hahaha

Sverige ute ur EM. Allbäck in när det bara var 12 minuter kvar! Så dåligt! Jag är nästan helt säker på att han hade fixat ett mål om han hade fått chansen tidigare. Suck!

I morgon åker vi upp till Stockholm för att fira midsommar med min mamma och hennes sambo+hans bror och familj. Ska bli kul att se E träffa sin kusin, de har inte sett varandra på 6 månader, så det kan nog bli ett spännande möte! Hahahahahah

Har försökt att packa lite redan ikväll för sambon och E hämtar mig direkt efter jobbet i morgon, sen har vi 6 i bil framför mig...å jag som redan har ont i ryggen....å rumpan! :-)

Får se om vi hinner med lite shopping. Ska försöka hinna att gå in och titta i Sveriges enda Gant outlet butik, kanske man kan göra lite fynd? Men tiden för visa om vi har tid att åka dit.

Inga kommentarer: