torsdag 26 juni 2008

Operation paketinslagning!

Några av de paket jag har slagit in ikväll.

Ikväll har jag slagit in alla paket till E's födelsedag nästa vecka. Hon skall firas på lördag av vänner och släkt men vi, hennes mamma och pappa firar på hennes egentliga dag med paket och sen ska vi ut och äta på kvällen. Jag frågade henne vad hon ville äta om vi skulle ut på restaurang, hon svarade: "-häst!"....hmmmm Hahahaha

Kitty och pallen fick vänta ett tag, det tar sin lilla tid att klippa, snöra och tejpa!

Hittade denna fläkt i en godisaffär här i stan, det är godis i botten av handtaget, men det tänker jag inte upplysa E om! Haha. Vi var hos några goda vänner för några veckor sedan och då hade deras dotter en sådan här mackapär och givetvis ville ju E har en sådan, så jag blev så glad när jag sprang på en i godisbutiken!


2 kommentarer:

Anonym sa...

Den där Kittymjukisen och fläkten har min äldsta dotter också, som vi köpte i Thailand förra året och nu ska vi snart dit igen hela familjen på bröllopsresa, jag läääääängtar :-) Kram Anna igen och igen :-)

"M" sa...

Å va härligt, grattis i förskott! Jag älskar verkligen thailand och shoppingen där är ju bara helt fantastisk!!!