måndag 2 juni 2008

Magic..

..hoppas jag på den 4-5 juli då Bruce Springsteen kommer till Göteborg och Ullevi. Jag är inte en person som går speciellt ofta på konserter, men den här får jag bara inte missa känner jag. Sambon vill inte gå med, "nää, jag är inte så förtjust i Bruce", nähä sa jag, desto bättre, nu ska jag och en kollega gå istället, en riktigt tjejkväll vår det bli! :-)

Egentligen är inte jag heller något större fan av Bruce Springsteen men hans konserter ska ju enligt "expertisen" vara helt outstanding, så det ska bli riktigt kul!

Men kan erkänna....att för typ 100 år sedan, någon gång på 80 talet var jag lite förälskad i Bruce, tyckte speciellt en låt som heter "one step forward and two steps back"(tror jag?) var sååå bra. Herregud, karl var ju liksom en riktigt karl, hmmm.. :-) Tror det var några år efter att min förälskelse i Tom Cruise hade gått över, och den jag hade i Morten Harket i Aha...eller var det grabbarna i Bros(kommer ni ihåg?)

Inga kommentarer: