torsdag 23 oktober 2008

Snyggt eller osnyggt!

Nu är Uggsen helt ute, nu är det Snowjoggers som gäller...enligt de...som vet... :-)

Nja, praktiska får jag väl ändå säga att de är. På det glada 80-talet hade jag ett par vita och ljusblå och trodde väl aldrig att de skulle dyka upp igen! Då, på den tiden, har jag för mig att jag hade benvärmare till dem..? Varmt & svettigt? Tja, förmodligen! Fotsvampen hade väl sina glansdagar den här tiden! :-)

Å tänk om dessa kommer tillbaka! Kan ju vara rätt snaskigt att spreta omkring med ett par sådana här inne på kontoret! :-)

Googlade och hittade massor av "fula" skor från 70-80 talet och insåg att jag ser "kids" på stan i sådana outfits varje dag, så det är ingen idé att göra sig rolig över dem! :-)

Äh, va 17, jag slänger in en bild till - på ett par kinaskor! :-)

3 kommentarer:

Anna sa...

Jamengud kinaskorna ha ha ha hur snygga är dom på en skala ;-) Ha en härlig helg och hoppas lilla E håller sig frisk. Kram Anna

"M" sa...

Hahaha, jepp, kinaskor är väl sådär snyggt! Hahaha. E är piggare tack snälla du! Nu är det jag som har ont i halsen istället....
Kram!!

Anonym sa...

kobe shoes
supreme
kyrie 8 shoes
off white outlet
steph curry shoes