tisdag 7 oktober 2008

Hemma igen!

Idag for jag tillsammans med 2 andra kollegor till Ullared för att shoppa! Har varit där en gång tidigare för länge sedan å visst inte riktigt vad jag skulle förvänta mig. Vi åkte vid 13 tiden och var framme nästan exakt en timme senare. Parkeringen var fullproppad med bilar och bussar och folk hade stirriga ögon! :-) Vi grabbade tag i varsin vagn och började! Vissa avdelningar skippade jag, typ herr- och damkläder, utan gick direkt ner till barnkläder för att se om jag kunde hitta några ytterkläder till E, "dagiskläder", men hittade inget jag gillade så det får nog bli en overall som jag sett här hemma istället. Nåja, jag hittade dock lite andra fina saker till henne som var superbilligt! Köpte massor av strumpor!
HalksockarÄr inte så förtjust i kläder med Disneyfigurer men dessa vet jag att E kommer att bli så glad över så de åkte ner i vagnen, sen kostade de 9 kr paret oxå! :-)Även de här har figurer men diskreta så jag köpte 3 par snobben för 29,90 styck samt de vita för 19,90 st, visst, det är ju inte klokt! E sliter strumpbyxor så dessa kommer att bli perfekta!Suddig som attan, men det är en klänning/tunika i grått och lila i bomullstrikå.Ännu suddigare, orkade inte ta om bilden, sorry! :-) Söt kofta till tunikan och strumpbyxorna, tror hela outfiten gick på knappt 150 kr...Ballt T-shirt med hästtryck i silver! 34 kr...hahahaSöta boxertroser med prinsesskronor. De "gula" är i guldtryck!

Inga kommentarer: