tisdag 7 oktober 2008

Mer shopping..

De ger ju t.o.m ut en egen glamtidning! :-)


..å jag som inte ens visste att jag behövde allt detta! :-)

Det är ju inte bara själva huset Ge-kås som finns i Ullared utan det är ju som en liten köpstad, men flera olika butiker och i en hittade jag äntligen små Duralex glas! Har letat som en galning efter just den här storleken som passar perfekt för E och hennes kompisar. Kostade 6 kr styck så jag köpte ett helt dussin. Å det är inte de riktigt små, de som ser ut som små snappsglas utan storleken större. Ett tips!
Hittade äntligen dessa "kocktänger" som jag sett på TV och vissa restauranger och har velat ha sådana när jag lagar mat och nu, yes, hittade till sjukt billigt pris! 21 kr för den stora och 17 kr för den lilla i butiken Exxent.Nope, jag köpte inte boxen...ångar mig lite faktiskt! :-) Inget som hindrar att jag åker dit igen! Måste erkänna att jag har haft fördomar kring hela Ullared hysterin men idag kan jag säga - åk dit och shoppa! Haha

Hann bara att gå en kort sväng på leksaksavdelningen men det lilla jag såg var helt fantastiska priser på märkesleksaker såsom Brio, Pippi osv. Så jag inhandlade årets första julklapp! :-)

Fler julklappar till E, Mora Träsk och Prinsess-sagor. "Den långa flykten" är till mig själv! Har ni sett den? Den är ju bara såååå sorglig men bra! E är alldeles för liten att se den då den är rätt otäck, men jag ser den gärna en dag då jag är alldeles ensam här hemma och kan gråta utan att någon påpekar det! Hahahahahha

Inga kommentarer: