tisdag 28 oktober 2008

Åh nej...

Hej bloggisar!

Har inte skrivit på några dagar - har drabbats av halsfluss! Suck!
Började tidigt tidigt i lördags morse. Hade ont i halsen och tänkte att det säkert var början på en vanlig förkylning(mina börjar nästan alltid med ont i halsen). Drack skållhett té var och varannan minut med det hjälpte inte. Natten till söndag sov jag inte alls, hade såå ont! Hela söndagen, ONT, och sov inte heller natten till igår. Var helt slut när jag vaknade och ringde närmaste vårdcentral för akuttid. Sambon åkte hem från jobbet och hämtade mig, skjutsade mig till doktorn, väntade och åkte till apoteket och sen hem igen med mig! Tack älskling! ;-) Å tack för god glass och muffins som du köpte hem!

Väl hemma igen sov jag ett tag och idag känns det lite bättre. Ska hoppa in i duschen och fräscha till mig, brukar känns bättre efter det!
E har sovit hos sin farmor och farfar i natt och kommer hem ikväll. Passade rätt bra nu när jag ändå legat sjuk. Dagis har nämligen stängt måndag-tisdag den här veckan så vi hade bestämt sedan tidigare att hon skulle vara hos dem. Pratade med henne för några minuter sedan..hahaha..hon bubblade på i telefonen och berättade vad hon hade ätit och vad de skulle göra idag! Så kul att prata i telefon med henne-hon känns så stor då! Nu längtar jag....

Inga kommentarer: