söndag 19 oktober 2008

Designrea


Hade ju fått en biljett till förhandsrea på Röhsska Muséet här i Göteborg och gick dit i fredags efter jobbet. Plockade på mig ett gäng kuddar från Linum och lite annat smått och gott, men ju längre tid jag spenderade där inne så kände jag att de där kuddarna kanske inte var just DE som jag "behövde", visst de var ju billiga, ca 150 kr, men det är ju lite så med shopping, ögat vill mer än hjärnan ibland helt klart! :-) Ett å annat klädesplagg har man ju köpt under åren som man förmodligen aldrig hade köpt till ordinarie pris, och så blir de hängande..där inne...i gardroben! ;-)
Nej då, jag stålsatte mig och gick därifrån utan att köpa någonting! Jepp, vi pratar karaktär! :-)...
...För att nästa dag åka och beställa min vita Howard schäslong som kommer om ca 6-8 veckor, tjoho! Perfekt till jul! Då ska jag ligga där och smutta på ett glas rött framför brasan och med en faaaaantastisk julgran vid min sida! Jo då.....vit är den och jag beställde med avtagbart tyg runtom in case of emergency(vin och chokladfläckar), för den här är MIN, bara MIN, bara JAG får ligga i den! :-)Wohahahahha!

Inga kommentarer: