lördag 25 oktober 2008

Kändisträff!


Igår satt jag och läste GöteborgsPosten på jobbet och såg att Bo Kaspers skulle till Åhléns för att signera skivor kl 17.00. Hmm, tänkte jag, vi gillar Bo Kaspers skarpt här hemma, men att stå en fredagkväll med massor av folk inne på Åhléns kändes väl sådär. Fredagar vill jag bara hem och mysa, nåja, jag kände att jag fick se hur jag skulle göra. En kollega kom förbi och sa att hon ev. skulle gå förbi "den nya Åhléns på Kungsgatan för Bo Kaspers är ju där", "Aha", just det ja, ett nytt varhus öppnade igår här i Göteborg. Tiden gick och strax före 17 gick jag från jobbet och gick förbi det nya Åhléns för att se hur mycket folk det var - å det var rätt lite folk, så det slutade med att jag stod och lyssnade på Bo Kaspers, såååå bra, köpte skivan och fick den signerad! Tjohhoooooo! Den spelades flitigt här i går kväll till tacosen!!! Hahahahahahahahahah

Nu har jag ju även avslöjat mitt namn eftersom "Bo" skrev det på skivan... :-)

3 kommentarer:

Lotten sa...

Åhh så härligt! Domär mina favoriter med;-) Jag har alla deras skivor men inte den senaste än...

Kram Lotten

Ann sa...

Grattis till signeringen!
Är lite kluven till dom. Tycker dom är bra men blir lite deppig av deras musik.
"Bo" har en röst som ger mig deppigkänsla.
Förstår du vad jag menar?

Det finns fler såna grupper jag inte kan lyssna för länge på av samma anledning.

Men bra är dom. I små doser för mig.

ha det så fint!

kram!!

"M" sa...

Lotten - den här skivan är rätt lugn kan jag tala om, inte så många up tempo låtar. Vill se dem live, för de var sååå bra på Åhléns!
Ann - Yes, jag förstår hur du menar. Den är skivan är nog lite mer "depp" än den förra kan jag då säga, lite mer lugna låtar och den här gången lyssar man riktigt ordentligt på texterna. Ha de så gott! By the way - när åker ni hem?
Kram!!