onsdag 6 februari 2008

Tröttmössa!


Hualigen! Nu har det varit lite tomt med bloggande för mig på några dagar och det beror på att jag haft så fasligt mycket att göra på jobbet att jag inte orkat att sätta mig vid datorn när jag kommit hem. Igår hade jag en ordentligt mötesdag - 3 möten mellan kl 09.00 - 16.00 och det gick i ett hela tiden! Kände mig nästan bakfull i morse när jag vaknade!

Nåja, nu är det nya tag som gäller och idag har jag bokat vår första inrikesresa inom Thailand. Vi landar i Bangkok och åker direkt upp till norra Thailand, till Chiang Mai och ska vara där i 3 nätter, sen flyger vi vidare ner till Phuket och stränderna för några veckor, sen upp till Bangkok igen där vi avslutar vår resa med 4 dagars shopping, zoobesök osv osv.

Fast nu kommer min ångest... :-) Jag vet inte om det är bara jag som är så här, men först så går jag och längtar och längtar som en galning efter att resa, sen när väl resan ligger runt hörnet, ja då blir jag liksom som osäker på om jag vill åka! Jag vet, det låter inte klokt, men jag tror det är lite separationsångest från Sverige på nåt sätt!
(å jag vet att jag kommer att få en kommentar på detta inlägg - ordet "ångest" förekommer så med all säkerhet får jag ett mess från en viss person snart.. hahahahahahah..du vet vem du är!)

Inga kommentarer: