söndag 17 februari 2008

Helgen!

I torsdags fick vi en inbjudan att komma upp till Bohuslän på fredagen och stanna över natten i min kollegas stuga tillsammans med hennes familj! Vi blev jätteglada, så skönt att komma iväg, om det bara är så lite som 15 mil bort! Så på morgonen i fredags bestämde jag mig för att ta en semsterdag, ringde till dagis och sa att E skulle vara ledig och sen åkte vi båda in till jobbet(hade ett mail jag var tvungen att vänta på) för några timmar. Det gick sådär att ha med henne! Hahahhahaha. Visste det redan innan, men någon gång måste ju bli den första så vi stannade bara en stund och sedan promenerade vi hem i det otroligt härliga vårvädret! E sov och jag gick i sakta mak hem och bara njöt i solen!
Väl hemma åt vi lunch och några timmar senare kom sambon hem, vi packade kvickt och gav oss iväg uppåt kusten.

Inga kommentarer: