onsdag 27 februari 2008

Dagen

Jaha,så blev man sjuk i allafall då. I morse när jag vaknade kände jag mig såå dålig så det var ingen tvekan om att jag skulle stanna hemma. MEN......E var oxå hemma för hon har varit dålig i magen i flera dagar och i går när jag hämtade henne fick jag, som jag uppfattade det, pikar från personalen att E nog inte borde gå till dagis... Så jag och sambon bestämde att jag skulle ha henne hemma samtidigt som jag själv var dålig och sen skulle sambon komma hem vid lunch och ta över. Trodde aldrig klockan skulle bli 12 och han skulle komma! Hahahhaha. Det gör jag nog aldrig om, att vara så dålig som jag har varit idag och ha E hemma samtidigt(om det inte går att lösa alltså) för det var en prövning som hette duga. Hon var ÖVERALLT! Det var precis som att hon förstod att jag inte skulle orka springa efter henne idag så hon passade på. Så när väl sambon var hemma så kunde jag äntligen få lägga mig i sängen och bara sova! :-)

Inga kommentarer: