söndag 24 februari 2008

Gårdagen


Vi hämtade E mitt på dagen hos farmor och farfar och hon var glad när vi kom men hon hade nog helst stannat kvar för hon blir sååå bortskämd med mat och annat när hon är där! På väg hem köpte jag lite räkor och annat gott för jag och E skulle vara igår kväll. Sambon var ute på galej med sina vänner så vi fick en riktig tjejkväll här hemma. Dock var E jättetrött och somnade redan vid halv 7, tidigare än jag hade tänkt mig, så räkorna fick jag äta upp alldeles själv....stackars mig! :-)

Tog ett glas vin, tände brasan och tog fram det senaste numret av Mama som kom i veckan och placerade mig i soffan! Sämre kunde man ju ha!


Precis innan Melodifestivalen började kom grannarna som vi hade bestämt, och de hade citronpaj och drinkar med sig! Trevliga grannar va?:-)

Inga kommentarer: