torsdag 28 februari 2008

Dagen


Lyckades pallra mig iväg i morse för utbildningen. Till råga på allt har förkylningen satt sig på stämbanden så kunde knappt presentera mig i morse..men...det är ju nästan lite sexigt! :-)

Utbildningen gick bra, var dock rätt trött i eftermiddag så när vi slutade rusade jag till närmaste coffe shop för att köpa en stor latte! Väl hemma möttes jag av en glad E som ville busa med sin mamma! Sambon har varit hemma idag oxå med E och de hade tagit en tur till Slottskogen, matat fåglar och tittat på djur, så hon var så nöjd! Efter att vi ätit gick vi alla tre in i hennes rum och busade och sjöng "Lilla snigel" fast med olika texter, typ "Lilla mamma akta dig, akta dig" osv, DET tyckte E var jättekul! Hon skrattade och slängde sig över oss när vi kom till "annars tar jag dig"! Jag blir alldeles varm i mitt mammahjärta när vi har de här stunderna! I natt t.ex. kom jag i säng väldigt sent och när jag precis hade släckt lampan hörde jag att E vaknade och ropade på mig. Så jag gick in och frågade om hon ville sova hos oss, och ja, det ville hon förstås! Sen låg vi där och fnittrade och pratade med varandra och det var sååå mysigt, bara vi två, sambon sov, och vi fnissade åt hans snarkande!

Inga kommentarer: