måndag 25 februari 2008

Dagens shopping del 2

Den är inte rosa utan smalrandig i rött och vitt. Litet krås vid halsen och ursöt verkligen!
Var som sagt ute på stan och tittade efter sommarkläder till E och slank in på Cubus. Jag har varit där kanske en gång tidigare och tittat på barnkläder och inte hittat något och idag var det likadant, MEN, när jag gick förbi damavdelningen såg jag flera saker som var snygga bl.a. dessa två toppar som jag köpte! Jättesköna och billiga! Köpte även ett par shorts men de var alldeles för stora så jag ska se om jag byter till en storlek mindre eller byter till något annat. Har inte köpt något där innan och blev glatt överraskad att de hade så mycket fin! Tips!

2 kommentarer:

Snart tretti sa...

Ja, både Cubus og Lindex har kommet seg de siste par årene, syns jeg. Før var det uaktuelt at jeg gikk innom der, men nå har det ofte søte topper og cardigans. (eller så er det jeg som har blitt eldre, plutselig;)

Kjempefine kjøp!!

"M" sa...

Hej! Ja, jag är jättenöjd över mina köp och ska dit igen tänkte jag och kika lite, då de höll på att plocka upp en massa igår när jag var där och köpte topparna. Men du, det där med "eldre"....det glömmer vi va? :-)