tisdag 26 februari 2008

Dagen


I natt har jag sovit så otrooligt dåligt. Näsan var täppt och ingen nässpray! Vände och vred på mig hela tiden men kunde bara inte sova. Vid 4 tiden vaknade E och sambo hämtade henne. När hon ligger i vår säng så ligger hon inte still så en å annan välriktad spark i ansiktet får man ta emot och det blir ju inte lättare att somna av det....hahahaha

Har känt mig jättekrasslig idag, frusen och allmänt seg. Sambon är på kurs så jag hämtade E tidigare ocn när jag kommer till dagis säger de att hon varit dålig i magen hela dagen och att det går magsjuka....är det ett "halleluja moment"? :-)
Jag får absolut inte bli sjuk nu har en hektiskt dag i morgon samt utbildning på torsdag och fredag. På lördag ska jag på tjejfest hos en väninna som fyllt 40, det blir 19 tjejer....say no more! :-) Och på söndag ska jag fira en kollega som oxå fyller 40 så det blir brunch på stan med
vårt gäng från jobbet. Som sagt - jag vill inte bli sjuk...snörvl!

2 kommentarer:

Snart tretti sa...

Nei, det har du ikke tid til å være, ser det ut som! God bedring, håper du er frisk som en fisk i dag!! :)

"M" sa...

Tack för hälsningen! Tyvärr så blev jag sämre och har stannat hemma idag, men i morgon hoppas jag att jag mår som en fisk!:-)