fredag 22 februari 2008

"Bubbelklubb"


Ikväll ska vi på vårt första sammanträde i "Bubbelklubben", ett påhitt av min kollega för några veckor sedan. Så ikväll ska vi träffas och prova olika sorters bubbel enligt inbjudan. Sedan blir det middag för oss alla. Ska bli jättekul! E är hos sin farmor och farfar och stannar över natten så OM det skulle bli så att man har liiiiite ont i huvudet i morgon bitti så det i alla fall ingen som väcker mig genom att hoppa på min mage! :-)

Rätt lustigt, igår kväll preciiis när jag satt på mig mina myskläder, får jag ett sms från grannen som undrar om vi vill ha skumpa! hahaha..folk e inte kloka! Fast på ett bra sätt förstås! :-)

2 kommentarer:

Snart tretti sa...

Det er jo det beste!!! Håper du koser deg masse med god bubbel (det høres så kult ut på svensk, jeg kaller det sprudlevann:)
God helg!!

"M" sa...

Hej!! Ja, det var verkligen lyckat! "Sprudlevann" låter rätt kul det med! Hahahahahahah
Hoppas du har haft en trevlig helg!