måndag 2 november 2009

Mer shopping.... :-)

Så klart blev det en hel del shoppat för oss! Men det var otroligt mycket folk så vi kände att det nästan var värre än Chatuchak Market i Bangkok i 35 graders värme - å då är det illa! :-)
Boxertrosor till E - med Kitty tryck så klart!

En liten hink med söta och sura "bumlingar - mina favoriter!
De har rätt mycket Hello Kitty prylar från Sanrio - dessa strumbyxor tyckte jag var fina.

Bredvid den stora huvudbutiken ligger en skobutik som har fantastiska priser på barnskor och på modeller som finns ute i butikerna här i Göteborg, å det skiljer upp till 300-400 kr paret ibland. Dessa grå/rosa Timberland hittade jag till E samt ett par fodrade Tretorn stölvar, perfekt till Göteborgsvintern! :-)

"Plåtjulgranar", fina att dekorera i adventsljusstaken. Tror de kostade knappt 6 kr st...

Söta lampetter i plåt från SagaForm för knappt 9 kr st...
Tja, en limpistol för knappt 15 kr - bra att ha när man pysslar lite inför jul!

Söta muffins- och knäckformar med snögubbar och renar. Har någon recept på muffins med saffran kanske? Med lite mandelmassa inuti? Kan det vara något?
Fina presentband och etiketter fick följa med hem. Löjligt billiga!


Rengöringsmedel är ju inte så kul att shoppa trots att det sker i Ullared, :-), men jag passade på att fylla på mitt skåp på vinden med allt jag kunde tänkte mig från Ajax, Via och Vim! :-)

Inga kommentarer: