tisdag 17 november 2009

Bilder från gårdagen i Oslo


Utsikt från mitt hotell igår kväll -Thon Hotel Opera. Bilderna gör INTE operahuset i Oslo rättvisa, det är så otroligt läckert på kvällen och måste ses live!

Slottet i Oslo - tog förmodligen den jobbigaste vägen till Bogstadveien, guud vilken seg å lång backe! :-) Kändes dock lite bättre när affärerna började dyka upp å jag fick shoppat lite - det var värt det om jag säger så.

Otränad? Tja, hade träningsvärk i kroppen när jag vaknade i morse! Kan man säga att shopping är motion?

Underbart skyltfönster i butiken "Riktige leker" som jag tyvärr inte hann gå in i förrän de stängde...klockan 17..dum tid tycker jag! :-)


Jag vet - det är underbart med jul men visst blir man så otroligt glad när man ser sådana här färger och visst längtar man liiite till sommaren? :-)

Inga kommentarer: