tisdag 24 november 2009

Kvällspyssel

Pärlemoskiftande papper från Panduro som jag klippt 24 etiketter av - med vågiga kaner(tur E hade sån sax!hahaha)
Hjärtan från Panduro - tog hål med en vanlig hålpapperstagare(heter det så?) och trädde igenom en band från Åhléns.

Siffror skrivna med lim som är färgat av pärlemoskimmer - syns inte alls på bilden men superfint blir det.

Jaha, då har man alltså börjat knåpa på E's julkalender och jag säger så här -måtte hon inte ha sönder alltför många etiketter för det här gör jag inte om! :-) Undrar om det inte vore enklare med en chokladkalender från ICA för 9,90? :-)
Sen har jag inte riktigt klurat ut hur jag ska fästa bandet i påsen - häfta? För att seda hängas i den vita ramen jag nämde förut. Ska försöka sätta 3 pinnar på längden i ramen med 8 påsar på varje - hur? Iiiingen aaaaning! :-) Tips någon?

Inga kommentarer: