måndag 30 november 2009

E's adventskalender

Min gamla ram som jag målat och fäst 3 band på baksidan. Köpte träklädnypor som jag målat vita och sen har jag fäst alla påsar med nummeretikett med dessa klädnypor - blir trött på mig själv bara jag tänker på det! :-)

Har jag eller har jag inte stressat pga av denna idé jag fick att göra en adventskalender till E i år? :-) Har inte haft tid riktigt så idag fick jag liksom bara se till att få ihop den för i morgon ska hon ju öppna första "luckan". Ja, jag säger då det! Sprang runt som en galning efter jobbet idag och hittade lite småprylar som ska ligga i påsarna. Väl hemma ikväll fick jag speeda på lite och nu hänger den på en vägg här hemma - högt - fylld med allt möjligt smått och gott.
Baksidan

Ser kanske lite halvlustigt ut, men till nästa år ska jag nog skaffa mig en större ram, då tror jag det blir bra! Den duger som den är å jag vet att hon kommer att bli superglad i morgon bitti å det är det som räknas!


2 kommentarer:

Beach Cottage Studio sa...

Very cool idea! ~Kristine

"M" sa...

Thank you Kristine! And welcome to my blog! /Madeleine