tisdag 1 juli 2008

Sorg...


Som jag skrev tidigare så var gårdagen fylld med både glädje och sorg. I går fick jag beskedet från min mamma att min moster nu inte har lång tid kvar pga sin cancer. Mamma spenderade hela dagen igår, vakandes vid hennes sida tillsammans med hennes tre barn. Jag sitter som på nålar och rycker till varje gång telefonen ringer......

Tänker på min moster och den oerhörda vånda, smärta och panik hon befinner i just nu, mina tankar går även till mina kusiner som snart kommer att mista sin fina mamma nu när de själva får barn och blir föräldrar...usch, gårdagen var jobbigt samtidigt som det var min lilla älsklings födelsedag! Tungt....

2 kommentarer:

Snart tretti sa...

Huff, så trist! Vond beskjed å få! En klem til deg.

"M" sa...

Hej! Tack snälla "Grombaben" för din hälsning!! Det värmer! Tack igen!