onsdag 30 juli 2008

Shopping!

Liite shopping lyckades jag få ihop oxå, men det var inte lätt, tiden fanns inte riktigt och jag hann aldrig åka in till city som jag hade tänkt mig innan vi åkte upp. Men i måndags innan vi åkte hem tog jag en tur till butiken Spriida där jag fyndade lite på deras reabord. De har massor av fina saker från bl.a. Linum, Tolix(franska metallstolar som jag vill ha!) och Borås Cotton etc.
Bl.a. en servetthållare för 25 krKöpte 2 ljusrosa handdrejade krukor med liten ros med stjälk på kanten, så söt, för endast 50 kr styck på rean. Nu står de i vårt sovrumsfönster och väntar på att fyllas med någon fin blomma. Kanske bara enkla vita orkidéer?Sen köpte jag 3 st fina knoppar som kan vara bra att ha ifall man hittar någon möbel som behöver stylas om!Jag hann även springa in på Rusta och köpa två av dessa vita oljelyktor som jag nämnt tidigare i ett inlägg. De kostar bara 29,90 på rusta och lyser tokfint i mörkret. Stilrena och "lexingtonfeeling".Åhléns hade rea och där hittade jag denna söta klänning för 39,90 till E, de hade halva priset på reapriset, sjukt billigt! Rena Thaipriser! HahahahaOch när vi kom hem hade en klänning som jag hade beställt till E från US kommit i brevlådan. En hallonröd Ralph Lauren klänning med spetskant nertill, den är superfin nu på sommaren.

Inga kommentarer: