tisdag 15 juli 2008

Gårdagen

Ja så var vi då framme i min barndomstad. Resan upp tog ca 7 timmar med inkl. långt stopp i Gränna! E sov två långa stunder och var pigg när vi togs emot av min familj. Vi åt lunch på ett ställe i Gränna som hade denna skylt på dörren - avstavningen är väl si så där...hahaE handlade klubbor till sin kusin! E i sin nya keps från Ralph Lauren som kom igår i brevlådan preciiis innan vi skulle åka, vilken tur! :-)Är inte så förtjust i polkagrisar själv, men vackra är de!

Sen bidde det en glas innan det var dags att sätta sig i bilen igen.

E i Pippi peruk, nu hade vi vår egen lilla Pippi!

Väl "hemma" blev vi hembjudna till min bror och hans familj för lite vin - å det blev en hel del. hahaha. Vi satt och pratade om ditten och datten och helt plötsligt kände jag att det var dags att gå hem! Hahahah

Min bror har renoverat deras ena badrum och jag tycker att kranen de satte in är läcker, som ett litet minivattenfall.

Inga kommentarer: