onsdag 30 juli 2008

Där vi slutade sist!

Jag tar vid där jag slutade blogga sist och det var i samband med att båten Götheborg anlände min hemstad vilket var en succé enligt lokalblaskan. Samma kväll som båten tog farväl var vi ute hos min mamma och hennes man på middag och promenerade ner till havet för att se denna magnifika båt segla ut från staden.Dålig bild, I know, stod på en gungade brygga och knäppte bilden! :-)

E var med och tittade på båten men sen vart det god natt när vi skulle gå hem! Min bror hade glömt vagnen till sin dotter så de bäddade en skottkärra :-) som E givetvis skulle ligga i när vi gick hem och det tog inte mer än 5 min så sov hon! Det måste ha varit en mycket bekväm skottkärra det där! :-)


Bye bye Götheborg!Hoppas det är första OCH sista gången min dotter åker hem i en skottkärra! Hahahaha

Inga kommentarer: