lördag 12 juli 2008

Dagen

Idag hade vi vår elektriker på besök igen så nu är allt klart! Vi har precis målat sista gången(förhoppningsvis, håll tummarna att det inte skiner igenom efter 3 strykningar!) så i morgon kan vi ställa in sängen och få lite ordningen i kaoset. På måndag reser vi upp till Stockholm, min familj, för att vara där i 2 veckor.

E och jag tog en låång tur på stan idag. Hon somnade rätt så omgående i vagnen och när hon vaknade var vi precis vid en McDonald's, fiffigt! :-) Regnet öste ner och vi hade det rätt mysigt där vi satt och åt pommes! Som tur var tog jag med mig mammas gamla illgula regnrock i tjock galon som hon hade på 70-80 talet, ni vet vilken sort jag menar va? Den funkar bra ännu! Hahaha
Sen blev jag akut kissnödig så vi gick till Åhléns och väl där hittade jag ett par söta tofflor till E som blir perfekta i vinter när man vill gosa till det lite extra! Och eftersom E just nu är inne i sin "Pippifas" så bidde det ett örngott med Pippi!
Inser att hennes fötter ser STOOORA ut på den här bilden! Hahahahahahah. "Tofflorna" var på rea, 59 kr och örngottet kostade bara 50 kr.
E har en grej att alltid lägga ut filtar el. dylikt på golvet samtidigt som hon säger "-mellanmål". Så det fick bli lite mellis då! :-)

Inga kommentarer: