tisdag 8 juli 2008

Inspiration

Har suttit och surfat lite i dag medan sambon fixat och donat. Var in på Ellos sajt och hittade massor av fina saker! Det vara rea på en hel del så passa på -nu kan du göra riktigt fina fynd!

Fin korgställning med korgar som jag är lite sugen på att köpa till hösten. Måla den vit och sedan är den perfekt för mössor och vantar och E kan själv nå det hon vill ha i den understa. Hade jag haft plats i badrummet hade jag inte tvekat en sekund att köpa den vita, såå snygg. Eller varför inte ha den som sängbord?Snygga ljushållare för blockljus. Snyggt när man blander höga och låga.Stor härlig stormlykta, perfekt med 2 stycken på vårt matbord.

Fin ljusbricka, stort, det får plats flera blockljus.
Fins ljusstake, finns i två storlekar, 43 cm eller 61 cm hög! Den höga kan vara snygg att ha stående direkt på golvet.Den här lampan gillar jag. Skulle kunna tänka mig dessa på våra sängbord. Kul att blanda lite lagom mycket med stilar. Tycker den ser superelegant ut.

Inga kommentarer: