tisdag 1 juli 2008

Gårdagen!

E med sin Dora docka. Det är verkligen en favorit just nu och jag tror att Dora har hjälpt E att börja räkna faktiskt!

Gårdagen var fylld med både glädje och tårar...
Dagen började med att jag och sambon uppvaktade E med alla sin paket från oss! Vi tände ljus och bar in paket in i sovrummet där hon fick öppna hälften, sen gick vi ut till matbordet och där hade jag tänt födelsedagståget, dukat fint och ställt resterande paket! Kläderna var väl sådär kul, alldeles för mjuka tror jag hahahah, men Dora dockan, den var populär! Pippis häst och Herr Nilsson var oxå lyckade presenter samt den stora Kittydockan!

Kitty fick en jättekram!Koftan från KIK Kid som E fick, den blir nog väldigt användbar i sommar. Perfekt att slänga på när det börjar bli lite kyligt på kvällen.Dessa blev jag helt förälskad i, E verkar gilla dem oxå. Hon har haft dem på sig lite nu ikväll och jag ska försöka få henne att gå lite mer med dem här hemma så att de formar sig efter hennes små fötter. De är i supersoft skinn!E vid frukosten igår! Fler paket väntade!

Inga kommentarer: