fredag 4 juli 2008

Gårdagen

E var på ett riktigt bushumör igår morse när vi skulle till dagis, hittade bara på en massa bus innan vi skulle gå till dagis. Hon kände på sig att det snart var dags för sommarloooov!Röd löpare från Lexington, fyndad på rea. Det rutiga tyget tillhör en stol som jag klätt i ett tyg från IKEA.

På lunchen sprang jag in på Grandma's här i Göteborg och hittade en löpare från Lexington i samma kollektion som de tabletter jag köpte till jul till vår "bardel" i köket. 165 kr, som hittat. Det är inte ofta man hittar rea på Lexington kan jag säga, inte jag i allafall!



Väl hemma från dagis igår tog E med sig vatten ut på balkongen och lekte med sina "smörgåsar", det var sååååå varmt ute! Tur att vi har jättemarkisen över balkongen, det hade inte fungerat utan den.

Inga kommentarer: