onsdag 17 december 2008

Sjuk - igen!

Nja, så här avancerat blev det inte på paketen jag slog in ikväll, men nog är det fint!


Igår kväll slog den tilll - förkylningen! Hade knappt någon nässpray och trodde jag skulle få panik när näsan inte ville ge sig! Till slut somnade jag i E's rum!! Vi bytte plats så jag fick sova ordentligt och vaknade rätt utvilad i morse. Har supermycket på jobbet just nu innan jag går på julledighet på fredag, kul dock, tiden går såååå fort när man har fullt upp, men jobbigt när man inte känner sig på topp! Nåja, ikväll har jag slagit in alla E's kusins julklappar och stoppat dem i ett STORT paket för att skickas upp till henne. Hoppas det hinner fram innan jul!
Till E's kusin som är nyss fyllda 4 år köpte jag idag:
  • Råttfällan - spel
  • Fiskespel - ni vet det där som snurrar och så har man ett metspö!
  • Pyssel kit - måla och utforma dina egna tavelramar med glitter, stenar och prinsesskronor
  • Kitty kortspel - typ löjliga familjen
  • Klippdocka med tillhörande häst
  • Bokmärkesalbum
  • 2 pkt bokmärken - ta en sväng in till en leksaksaffär och kolla in bokmärken, det är exakt densamma motiv som när jag var liten, sicken flashback jag fick idag!
  • Liten docka från Hello Kitty

Här är en underbar blogg med massor av vackra bokmärken - blir nästan lite sugen att sätta igång och samla igen. Har kvar min gamla samling med både nya och gamla märken från början av 1900-talet....Hoppas hoppas att E blir intresserad och vill ta över dem! :-)

Inga kommentarer: