tisdag 30 december 2008

Gåvor

Världens sötaste Pippi! Julklapp från morfar. Hon fick även en fjärilsdräkt som bara är sååå söt!
Som vi hade trott så fick E otroligt många julklappar i år. Massor av fina saker som hon blev superlgad över. Bland det första hon öppnade var en mikrofon med stativ OCH högtalare, say no more! Men det roliga var hennes kommentar - "-åh, sånt jag önska mig!". Vi har liksom inte trott att hon har förstått det här med julklappar och att "önska sig av tomten", men hon har ju i och för sig suttit med leksakstidningen och rabblat saker från varje sida "-sån jag ha, sån ja önska" osv.....De är roliga de där små! :-)
Själv fick jag bl.a. dessa supergoa strumpor som jag hasat omkring i helgen! Fick även en ny svart skinnväska av sambon som jag är så nöjd med. Nu kan jag hänga den på barnvagnen, ha den tvärs över kroppen samt bära den som en portfölj! Toppen!

E fick massor av pysselsaker i form av block, pennor, kritor och lera så vi inredde den nedersta dra-ut lådan i skafferiet för hennes saker så kan hon sitta vid stora matsalsbordet och rita och pyssla så har man lite koll på vart klister och färgfläckar hamnar! :-)Dagen efter jul kom det hem ännu en kasse med julklappar till E som hon fick öppna.........

Inga kommentarer: