måndag 1 december 2008

Fynd


Sprang även in i en butik som tydligen skall stänga så de hade 40% rabatt på hela sortimentet och där hittade jag en kjol som jag gillade. Hade den till jobbet idag och fick förfrågningar ang. den, kul!

När jag stod där vi kassan och skulle betala kjolen så stod det ett ställ med kläder för 50 kr och ni vet ju hur de kläderna brukar se ut. Längst fram hänger en stor t-shirt som vid första anblicken såg rätt trist ut, när jag sedan tittade en gång till så upptäckte jag..bling bling!
Tröjan gör sig inte alls på bild, den är mycket finare i verkligheten, stoor är den oxå och supertunn skön kvalité.
Hahahha! Mönstret bildades av små svar/grå paljetter och jag slog till på en gång! Jag menar, 50 kr!! Har provat den med svarta stövlar, leggings och svart linne och den blir hur cool som helst. Mitt nya armband och hörhängen blir pricken över i:et! Perfekt outfit till julfesten som sagt!

Inga kommentarer: